ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ
1. Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
2. Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
3. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) залишати заклад під час навчального процесу.
4. У разі пропуску занять до 10-ти днів учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше десяти днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.
5. Учень закладу повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
6. Учні бережуть майно закладу, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території закладу.
7. Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
8. Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ
1. Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.
2. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.
3. Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
4. Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
5. Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.
ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ УРОКІВ
1. Під час перерви учень зобов'язаний: - підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці; - вийти з класу, якщо попросить вчитель; - підкорятися вимогам чергового вчителя по поверху.
2. Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
3. Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
4. У закладі забороняється тютюнопаління.
5. Категорично не можна самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
ПОВЕДІНКА УЧНІВ В ЇДАЛЬНІ
1. Під час їжі в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
2. Розмовляти під час їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
3. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
4. Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.
5. Забороняється виносити з їдальні їжу.
Текст Конвенції про права дитини готувався, обговорювався та узгоджувався більше десяти років. Конвенція ООН про права дитини - це угода між країнами. В ній записано, як уряд кожної країни має дбати про дітей. Конвенція була прийнята та відкрита для підписання та приєднання резолюцією 44/25 Генеральної Асамблеї ООН від 20 листопада 1989 року. Цей особливий документ було ратифіковано 191 країною світу.
Конвенція ООН про права дитини набула чинності в Україні з 27 вересня 1991 року і з цього часу є частиною національного законодавства.
Конвенція ООН про права дитини містить 54 статті. В них ти знайдеш 40 прав, які має дитина.
Інтернет охоплює майже весь світ, а отже ця мережа доступна і для тих людей, які мають далеко не найкращі наміри. Проблема збільшується ще й тому, що після підключення комп'ютера до мережі, а
особливо до Інтернету, виникає ризик вторгнення зловмисника до цього комп’ютера та подальшого використання його для атак на інші комп’ютерні системи.
Злочинці послуговуються чужими комп’ютерами, щоб уникнути відповідальності за свої дії, бо в такому в такому разі визначити справжнє джерело нападу буває дуже складно. Тому захист від
зловмисників став одною з основних проблем користувачів Інтернету. Існують й інші види небезпек, наприклад стеження через Інтернет за діяльністю людини чи організації.
Існують різні види небезпек, пов'язаних із користуванням Інтернетом. Одні зловмисники прагнуть отримати вашу персональну інформацію та скориставшись нею, зашкодити вам. Інші вибирають об'єктом атак вашу комп'ютерну систему та намагаються вивести її з ладу або використати для приховування своїх шкідливих дій.
Кожен користувач Інтернету повинен мати чітке уявлення про основні джерела безпеки, що йому загрожують. Це насамперед діяльність хакерів, а також віруси та спам.
Хакери
Спочатку слово хакер було сленговою назвою комп'ютерного ентузіаста. Однак з часом воно набуло негативного значення, й тепер так називають людину, яка без дозволу проникає до чужої
комп'ютерної системи з наміром викрасти або зруйнувати дані. Більшість подібних хакерів воліють, щоб їх називали кракерами — від англійського слова «crack», тобто злом.
Існує багато способів, за допомогою яких Хакери проникають до чужих систем.
Найбільш поширеними є такі :
ПРИМІТКА
Перед передаванням мережею інформацію завжди поділяють на маленькі порції - так звані пакети з яких після прибуття до місця призначення знову утворюється єдине ціле. Щоб кожний пакет був
доставлений до місця призначення до нього додається заголовок який містить номер пакета, адресу призначення та іншу необхідну інформацію.
УВАГА
Отримавши електронного листа з проханням повідомити персональну інформацію, ніколи не надавайте цю інформацію.
Віруси та хробаки
Існують програми, що мандрують Інтернетом та, потрапивши на комп'ютер чи до локальної мережі, завдають тієї чи іншої шкоди. Особливо небезпечними є два види таких програм — віруси та хробаки.
Хакери створюють вірусоподібні програми, бажаючи продемонструвати свою владу над інформаційними системами. Навіть найменш шкідливі з цих програм можуть призвести до великих неприємностей, а
завдані ними збитки іноді оцінюються в мільйони доларів. Так, вірус Melissa, перший з тих, що атакували системи електронної пошти, з моменту своєї появи в 1991 році заподіяв збитків на 80 млн.
доларів.
Нині щорічно з'являються тисячі вірусів. Якщо 1990 року їх було десь між 200 та 500, то у 2000 році — вже 50 000.
Автор: за посібником від Microsoft "Основи комп'ютерних мереж та Інтернету"
Відповіді даються за п'ятибальною шкалою:
1 - дуже рідко;2 - іноді;3 – часто;4 - дуже часто;5 – завжди.
Запитання тесту:
1. Як часто Ви виявляєте, що затрималися в
мережі довше, ніж планували?
2. Як часто Ви закидаєте свої домашні
обов'язки, щоб провести більше часу в мережі?
3. Як часто Ви віддаєте перевагу
розвагам в Інтернеті близькості зі своїм товаришем(подругою)?
4. Як часто Ви будуєте нові відносини з
друзями по мережі?
5. Як часто Ваші знайомі скаржаться з приводу кількості часу, що Ви проводите в мережі?
6. Як часто через час, проведений в мережі
страждає Ваша освіта(робота)?
7. Як часто Ви перевіряєте електронну пошту,
перш ніж зайнятися чимось іншим?
8. Як часто страждає Ваша ефективність або
продуктивність в роботі через використання Інтернету?
9. Як часто Ви «тікаєте» від розмови або приховуєте правду, якщо Вас запитують про те, що Ви робили в мережі?
10. Як часто Ви відсуваєте на другий план неприємні думки про своє життя, замінюючи їх
заспокійливими думками про Інтернет?
11. Як часто Ви відчуваєте приємне передчуття від майбутнього виходу у мережу?
12. Як часто Ви боїтеся, що життя без Інтернету стане нудним, порожнім і не цікавим?
13. Як часто Ви роздратовані, кричите, якщо щось відриває Вас, коли Ви знаходитесь в
мережі?
14. Як часто Ви втрачаєте сон, коли знаходитесь в мережі?
15. Як часто Ви відчуваєте, що поглинені Інтернетом, коли не перебуваєте в мережі,
або уявляєте, що Ви там?
16. Як часто ви помічаєте свої
слова «ще пару хвилин ...», коли перебуваєте в мережі?
17. Як часто Ви намагаєтеся безуспішно урізати час перебування в мережі?
18. Як часто Ви намагаєтеся приховати кількість часу перебування в мережі?
19. Як часто Ви віддаєте перевагу перебувати в мережі замість того, щоб зустрітися з людьми?
20. Як часто Ви відчуваєте пригніченість, поганий настрій, нервуєте, коли Ви не в мережі, що незабаром зникає, варто Вам ввійти в Інтернет?
При сумі балів 50-79 варто враховувати серйозний вплив Інтернету на ваше життя.
При сумі балів 80 і вище, у Вас з високою часткою ймовірності Інтернет-залежність і
Вам потрібна допомога фахівця.