Херсон:

Друзі сайту

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

1.        Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.

2.      Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.

3.     Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) залишати заклад під час навчального процесу.

4.     У разі пропуску занять до 10-ти  днів учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше десяти днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.

5.     Учень закладу  повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.

6.     Учні бережуть майно закладу, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території закладу.

7.     Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.

8.     Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.

 

ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ

1.     Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.

2.     Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.

3.     Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.

4.      Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

5.     Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.

 

 

ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ УРОКІВ

1.     Під час перерви учень зобов'язаний: - підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці; - вийти з класу, якщо попросить вчитель; - підкорятися вимогам чергового вчителя по поверху.

2.     Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.

3.     Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.

4.     У закладі  забороняється тютюнопаління.

5.      Категорично не можна самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.

 

ПОВЕДІНКА УЧНІВ В ЇДАЛЬНІ

1.     Під час їжі в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.

2.     Розмовляти під час їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.

3.      Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

4.     Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

5.     Забороняється виносити з їдальні їжу.

Права дитини

Текст Конвенції про права дитини готувався, обговорювався та узгоджувався більше десяти років. Конвенція ООН про права дитини - це угода між країнами. В ній записано, як уряд кожної країни має дбати про дітей. Конвенція була прийнята та відкрита для підписання та приєднання резолюцією 44/25 Генеральної Асамблеї ООН від 20 листопада 1989 року. Цей особливий документ було ратифіковано 191 країною світу. 

Конвенція ООН про права дитини набула чинності в Україні з 27 вересня 1991 року і з цього часу є частиною національного законодавства. 

Конвенція ООН про права дитини містить 54 статті. В них ти знайдеш 40 прав, які має дитина.

Безпечний інтернет

Інтернет охоплює майже весь світ, а отже ця мережа доступна і для тих людей, які мають далеко не найкращі наміри. Проблема збільшується ще й тому, що після підключення комп'ютера до мережі, а особливо до Інтернету, виникає ризик вторг­нення зловмисника до цього комп’ютера та подальшого використання його для атак на інші комп’ютерні системи.
Злочинці послуговуються чужими комп’ютерами, щоб уникнути відповідальності за свої дії, бо в такому в такому разі визначити справжнє джерело нападу буває дуже складно. Тому захист від зловмисників став одною з основних проблем користувачів Інтернету. Існують й інші види небезпек, наприк­лад стеження через Інтернет за діяльністю людини чи організації.

Як захистити комп'ютер від атак зловмисників?

Існують різні види небезпек, пов'язаних із користуванням Інтернетом. Одні зло­вмисники прагнуть отримати вашу персональну інформацію та скориставшись нею, зашкодити вам. Інші вибирають об'єктом атак вашу комп'ютерну систему та намагаються вивести її з ладу або використати для приховування своїх шкідливих дій.

Хто прагне проникнути до мого комп’ютера?

Кожен користувач Інтернету повинен мати чітке уявлення про основні джерела безпеки, що йому загрожують. Це насамперед діяльність хакерів, а також віруси та спам.

 Хакери

Спочатку слово хакер було сленговою назвою комп'ютерного ентузіаста. Однак з часом воно набуло негативного значення, й тепер так називають людину, яка без дозволу  проникає до чужої комп'ютерної системи з наміром викрасти або зруйнувати дані. Більшість подібних хакерів воліють, щоб їх називали кракерами — від англійського слова «crack», тобто злом.
Існує багато способів, за допомогою яких Хакери проникають до чужих систем.
Найбільш  поширеними є такі :

  •   Троянські коні. Це шкідливі програми, які розповсюджуються шляхом обману. Так, вам може надійти електронною поштою лист, де буде сказано, що програма, яка знаходиться у вкладенні, виконує якусь корисну функцію. Якщо ви  запустите її на виконання, ваш комп'ютер буде заражений. Троянські коні відкривають хакерам доступ до системи, можуть спричинити руйнування інших та виконання інших програм.
  •  Перевантаження сайту або мережі. Генеруючи багато запитів довільного змісту  до сайту або мережі, хакер збільшує їхнє робоче навантаження внаслідок чого цей сайт або мережа не можуть нормально функціонувати.
  •  Підміна  адрес. Хакер підмінює адреси сайтів у такий спосіб, що коли користувач  зводить у браузері адресу якогось сайту, його спрямовують до зовсім іншого сайту. Іноді на такому альтернативному сайті міститься негативна інформація  про власника того сайту, який збирався відвідати користувач.
  •  Аналіз пакетів. За допомогою спеціальної програми хакер читає певну інформацію що міститься у пакетах, які передаються мережею. Загалом програми - аналізатори пакетів призначені для контролю за мережею, проте вони ж використовуються хакерами  для несанкціонованого збирання інформації.
  • Соціотехніка. Цей термін використовується для позначення шахрайських дій, спрямованих на отримання інформації, яка дає змогу проникнути до пев­ної системи та даних, що в ній знаходяться. Соціотехніка зазвичай є грою хакера на довірі людини. Для цього використовуються сфальсифіковані сай­ти та фіктивні електронні повідомлення від імені реальних компаній з про­ханням надати особисту інформацію.
  •   Підміна веб-сторінки. Хакер дістається сайту та змінює на ньому певну веб-сторінку, після чого на ній відображається інша інформація.

ПРИМІТКА
Перед передаванням мережею інформацію завжди поділяють на маленькі пор­ції - так звані пакети з яких після прибуття до місця призначення знову утворю­ється єдине ціле. Щоб кожний пакет був доставлений до місця призначення до нього додається заголовок який містить номер пакета, адресу призначення та іншу необхідну інформацію.

УВАГА
Отримавши електронного листа з проханням повідомити персональну інформа­цію, ніколи не надавайте цю інформацію.

Віруси та хробаки

Існують програми, що мандрують Інтернетом та, потрапивши на комп'ютер чи до локальної мережі, завдають тієї чи іншої шкоди. Особливо небезпечними є два ви­ди таких програм — віруси та хробаки.

  • Віруси. Програми названі на ім'я біологічних організмів, бо вони досить ма­лі, розповсюджуються, роблячи копії з самих себе, та не можуть існувати без носія. Такий вірус потрапляє до комп'ютерної системи, власник якої про це й гадки не має. До того ж іноді вірус якийсь час залишається затаєним, жод­ним чином себе не викриваючи, і лише після настання певної дати чи події активізується та завдає шкоди комп'ютерній системі.
  • Хробаки. Хробак схожий на вірус тим, що розмножується, роблячи власні копії, але на відміну від останнього він не потребує носія й існує сам по собі. Часто хробаки передаються через електрону пошту. Хоча спершу хробаки не були шкідливими, нинішні їхні різновиди спричиняють значні перенавантаження мереж і можуть руйнувати файли. Найбільш нищівний з усіх хроба­ків на ім'я I LOVE YOU завдав збитків на 7 млрд. доларів.

Хакери створюють вірусоподібні програми, бажаючи продемонструвати свою вла­ду над інформаційними системами. Навіть найменш шкідливі з цих програм мо­жуть призвести до великих неприємностей, а завдані ними збитки іноді оцінюються в мільйони доларів. Так, вірус Melissa, перший з тих, що атакували системи елек­тронної пошти, з моменту своєї появи в 1991 році заподіяв збитків на 80 млн. доларів.
Нині щорічно з'являються тисячі вірусів. Якщо 1990 року їх було десь між 200 та 500, то у 2000 році — вже 50 000.

 

Автор: за посібником від Microsoft "Основи комп'ютерних мереж та Інтернету"

ТЕСТ НА ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНІСТЬ ДЛЯ УЧНІВ (Автор - С. А. Кулаков)

Відповіді даються за п'ятибальною шкалою:

1 - дуже рідко;2 - іноді;3 – часто;4 - дуже часто;5 – завжди.

Запитання тесту:
1. Як часто Ви виявляєте, що затрималися в мережі довше, ніж планували?
2. Як часто Ви закидаєте свої домашні обов'язки, щоб провести більше часу в мережі?
3. Як часто Ви віддаєте перевагу розвагам в Інтернеті близькості зі своїм товаришем(подругою)?
4. Як часто Ви будуєте нові відносини з друзями по мережі?
5. Як часто Ваші знайомі скаржаться з приводу кількості часу, що Ви проводите в мережі?
6. Як часто через час, проведений в мережі страждає Ваша освіта(робота)?
7. Як часто Ви перевіряєте електронну пошту, перш ніж зайнятися чимось іншим?
8. Як часто страждає Ваша ефективність або продуктивність в роботі через використання Інтернету?
9. Як часто Ви «тікаєте» від  розмови або приховуєте правду, якщо Вас запитують про те, що Ви робили в мережі?
10. Як часто Ви відсуває
те на другий план неприємні думки про своє життя, замінюючи їх заспокійливими думками про Інтернет?
11. Як часто Ви відчуваєте при
ємне передчуття від майбутнього виходу у мережу?
12. Як часто Ви боїтеся, що життя без Інтернету стане нудним, порожні
м і не цікавим?
13. Як часто Ви роздратовані, крич
ите, якщо щось відриває Вас, коли Ви знаходитесь в мережі?
14. Як часто Ви втрачаєте сон, коли
знаходитесь  в мережі?
15. Як часто Ви відчуваєте, що поглинені Інтернетом, коли не перебуваєте в мережі, або уявляєте, що Ви там?
16. Як часто ви помічаєте свої слова «ще пару хвилин ...», коли перебуваєте в мережі?
17. Як часто Ви намагаєтеся безуспішно урізати час перебування в мережі?
18. Як часто Ви намагаєтеся приховати кількість часу перебування в мережі?
19. Як часто Ви віддаєте перевагу перебувати в мережі замість того, щоб зустрітися з людьми?
20. Як часто Ви відчуваєте пригніченість, поганий настрій, нервуєте, коли Ви не в мережі, що незабаром зникає, варто Вам в
війти в Інтернет?

 


При сумі балів 50-79 варто враховувати серйозний вплив Інтернету на ваше життя.
При сумі балів 80 і вище, у Вас з високою часткою ймовірності Інтернет-залежність і Вам потрібна допомога фахівця.