Херсон:

Друзі сайту

Дія. Цифрова освіта та Всеукраїнська школа онлайн. Інформація про проєкти

Шановні батьки учнів 1-11-х класів!

Відповідно до листа управління освіти та спорту, протоколу позачергового засідання комісії з питань ТЕБ та НС  Виноградівської сільської ради з 26.01.2022 по 14.02.2022 учні 1-11 класів навчатимуться дистанційно.

Нагадуємо Вам, що уроки можуть відбуватися як  онлайн (синхронно з використанням платформи  Prosvita, Meet, Zoom, Padlet  у режимі реального часу) так і офлайн (асинхронно, тобто через розміщення посилань на перегляд відеороликів, відеоінструкцій, презентацій та завдань у розкладі уроків на сайті закладу у розділі «Дистанційне навчання», де учень може опрацювати урок у зручний для нього час. Бажано виконувати завдання в той же день з метою уникнення перевантаження учнів.

Просимо Вас, шановні батьки, допомогти нам, учителям, максимально ефективно організувати освітній процес у дистанційній формі: передбачити для своєї дитини робоче місце, обладнане технічними засобами та інтернетом. У кого двоє й більше дітей і немає можливості розташувати робочі місця дітей у різних кімнатах - скористайтесь навушниками.

Також просимо не нехтувати режимом дня. Уроки ми будемо розпочинати о 8.30. Заняття будуть тривати відповідно до розкладу уроків та дзвінків, однак 45-хвилинних  уроків перед комп’ютером не буде. Учителі будуть дотримуватись вимог Нового санітарного регламенту щодо тривалості безперервної роботи  з технічними засобами навчання та будуть використовувати різні форми та методи роботи, залучати учнів до різних видів діяльності. Бажано дотримуватися тих самих дій, як і під час очного навчання.

 

Надзвичайно важливим є процес комунікації:

1. Це Ваш зв’язок з класним керівником. У разі хвороби дитини або неможливості долучитися до дистанційного навчання надайте про це інформацію. Класний керівник повідомить про це колег.

2. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється в межах робочого часу педагогічних працівників, тому зворотній зв’язок надаватиметься з 08.30 до 15.00 даного робочого дня (або на наступний день з часу Вашого звернення). Вихідні та святкові дні не є робочим часом вчителя!

3. Якщо з будь-яких причин вчитель-предметник протягом двох діб із часу Вашого звернення не виходить на зв'язок, Ви маєте право звернутися на електронну пошту адміністрації закладу tarasivka2008@ukr.net для оперативного вирішення Вашого питання щодо організації дистанційного навчання.

Для того, щоб Ваше звернення було розглянуто якнайшвидше, у полі «Тема» напишіть прізвище та ім’я вчителя, з яким Ви не змогли зв’язатися. Якщо такої інформації Ви не маєте, то вкажіть предмет і клас, у якому навчається Ваша дитина.

Не менш важливим є дотримання правил етикету роботи в режимі дистанційного навчання:

Ø     Підключаючись до онлайн уроків, зверніть увагу дітей на звукові ефекти, що можуть заважати і відволікати; контроль за режимом роботи мікрофона, навушників.

Ø     Надсилаючи фото письмових робіт, зверніть увагу на якість фото та можливість прочитати файл, наповненість файлу (не порожні файли), час надсилання робіт учителю.

Бережіть себе! Та до скорої зустрічі у звичному форматі! 

 

 
 
  У зв'язку з поширенням загрози захворювання коронавірусом у період карантину, з метою організації та проведення занять та забезпечення неперервності освітнього процесу учням закладу рекомендовано використовувати такі освітні ресурси:

Репозитарій електронних освітніх ресурсів - https://disted.edu.vn.ua 

(Репозитарій електронних освітніх ресурсів https://disted.edu.vn.ua містить навчальні матеріали близько 12000 уроків з різних предметів освітньої програми 1-11 класів. Усі учасники освітнього процесу можуть використовувати вказані ресурси безкоштовно. Для роботи з цими ресурсами необхідно лише будь-який пристрій з доступом до мережі Інтернет.)

https://test.edu.vn.ua - система контролю знань (потрібна реєстрація учителя та учнів)
http://www.osvitaua.com/youpub/  - сайт видавництва, містить навчальні ресурси;
https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ  «Цікава наука»
https://phet.colorado.edu/uk/simulations/category/physics  - досліди з фізики;
https://naurok.com.ua/  - для вчителів та учнів;
https://besmart.study/ - онлайн-платформа підготовки до ЗНО;
https://prometheus.org.ua/zno/  - здається, перший проект масових відкритих онлайн-курсів в Україні. За посиланням - курси підготовки саме до ЗНО;
https://www.ed-era.com/zno/ - дуже багато цікавої інформації про дистанційну освіту;
https://ilearn.org.ua/ - Проект дистанційної освіти від «Освіторії».

Про проєкт - Всеукраїнська школа он-лайн

Всеукраїнська школа он-лайн — це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та методичної підтримки вчителів.

Мета Всеукраїнської школи он-лайн — забезпечити кожному українському учневі та вчителю рівний, вільний і безоплатний доступ до якісного навчального контенту.

Платформа містить відео-уроки, тести та матеріали для самостійної роботи з 18 основних предметів: українська література, українська мова, біологія, біологія та екологія, географія, всесвітня історія, історія України, математика, алгебра, алгебра і початки аналізу, геометрія, мистецтво, основи правознавства, природознавство, фізика, хімія, англійська мова та зарубіжна література.

Діти зможуть користуватися платформою як для навчання під час карантину, так і для ознайомлення з темою, яку пропустили у школі через хворобу або з інших причин. Для вчителів розроблені рекомендації для проведення змішаного та дистанційного навчання за допомогою навчальних матеріалів платформи.

Увесь навчальний контент відповідає чинним державним освітнім програмам, а його якість перевірена Українським інститутом розвитку освіти. Перелік та тематику курсів запропоновано Міністерством освіти і науки України.

Платформу створено Громадською спілкою «Освіторія» на замовлення Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства освіти і науки України та державної установи «Український інститут розвитку освіти», за підтримки Швейцарії в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE, який виконується Консорціумом ГО DOCCU та PH Zurich.  

 

Про проект - Дія. Цифрова освіта

Дія. Цифрова освіта хоче, щоб кожен українець комфортно проживав у країні. Був конкурентоспроможним на ринку праці. Вдосконалював себе щодня. Вирішував особисті потреби. Для цього проект надає вільний доступ кожному громадянину до навчання цифрової грамотності. Всі зможуть ефективно та безпечно використовувати сучасні цифрові технології в роботі та навчанні, в професійному та особистісному розвитку.

Про методологію

 

При розробці курсів "Дія. Цифрова освіта" спиралась на загальноєвропейські стандарти викладання та оцінки цифрової компетентності. Зокрема, курс із базової цифрової грамотності спирається на Рамку цифрової компетентності для громадян DigComp. В основі курсу із цифрової грамотності для вчителів — Європейська рамка цифрових компетенцій для освітян DigComp Edu. 

План Місячника цифрової грамотності

Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України від 29.10.2021 № 1/06-6-12121 Департамент освіти і науки облдержадміністрації інформує про наступне:

Міністерство цифрової трансформації нагадує про одне з пріоритетних завдань Уряду України, а саме: навчити 6 млн українців цифрової грамотності за 3 роки та про необхідність виконання Указу Президента України від 26.08.2021 № 447/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2021 року «Про Стратегію кібербезпеки України»

 

Додаток 1 до наказу

від 09.11.2021 р. № 277

                                                       ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                               Директор закладу 

___________Наталя СНІГУР

План оn-line заходів

Місячника цифрової грамотності

у Тарасівському ЗПЗСО

 

з 01.11 – 30.11. 2021р.

Заходи

Дата

Відповідальні

1

Ознайомлення вчителів, технічних працівників навчального закладу, батьківської громадськості з платформами Дія. Цифрова освіта https://osvita.diia.gov.ua/ забезпечення реєстрації на зазначених платформах.

01.11- 05.11

Адміністрація навчального закладу,

класні керівники

класоводи,технічні працівники

2

Ознайомитися та зареєструватися на платформі «Всеукраїнська Школа Онлайн» https://lms.e-school.net.ua/

08.11- 12.11

Вчителі, учні

3

Перегляд освітнього серіалу для вчителів: (https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers

-«Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

15.11-19.11

Вчителі

4

Перегляд хоча б одного освітнього серіалу для учнів:

-«Основи кібергігієни»; https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene)

-«Кіберняні»; https://osvita.diia.gov.ua/courses/cybernanny)

-«Обережно! Кібершахраї»;

(https://osvita.diia.gov.ua/courses/attention-cyber-fraudsters).

22.11-26.11

Класні керівники,учні

5

Перегляд освітнього серіалу для батьків:

-«Безпека дітей в інтернеті»; (https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpekaditey)

-«Електронний підпис»; https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature

26.11-30.11

Класні керівники, батьківський комітет

6

Тематична виставка « Цифрова грамотність – наскрізна звичка сучасних українців.»

01.11-30.11

Бібліотекар закладу

7

Розміщення на сайті закладу освіти посилання на сайти Дія. Цифрова освіта та Всеукраїнська школа онлайн;

01.11-08.11

Відповідальний за ведення сайту

8

Активізувати роботу інформаційного центру органу учнівського самоврядування.

Протягом місяця

Педагог-організатор

Учнівське самоврядування

9

Інформувати відділ освіти про результати щодо кількості залучених та зареєстрованих осіб

До 29.11.21р.

Адміністрація закладу

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання у закладі відбувається за допомогою платформи Prosvita. Будь-ласка, пройдіть за посиланням для отримання детальної інформації:

https://prosvita.net

Додаток 2

До наказу № 170

 від 27.08.2021 р.

 

 

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу
в Тарасівському ЗПЗСО Виноградівьської сільської ради 

в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) у 2021/2022 навчальному році

Розроблено відповідно до постанови Головного державного санітарного лікаря України від 23.04.2021 № 4 «Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» ДодатокдолистаМОН №1/9-490 від 28.08.2020«Рекомендований алгоритм дій керівника  ЗЗСО  у разі виявлення у здобувача освіти та /або працівника ЗЗСО ознак  гострого респіраторного захворювання».

І. Допуск здобувачів освіти до навчальних занять

1.Учні 7-11 класів приходять до Тарасівського закладу повної загальної середньої освіти Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області . Вхід №1 - учні 2-А, 2-Б,4-А класів, вхід № 2 – учні 6-Б, 7-Б, 9-Б, 10  класів, вхід № 3 – учні  3-А, 4-Б, 1, 3-Б класів, вхід № 4 – учні 6-А, 7-А, 9-А, 11 класів.

2.У приміщення закладу освіти учні заходять через вхід №1, №2, № 3, №4 по черзі, дотримуючись вимог соціального дистанціювання та уникаючи скупчень. Для цього рухаються по розмітці перед входами.

3. У приміщення закладу освіти учні 5-11 класів заходять у захисних масках на обличчі або інших засобах індивідуального захисту, окрім учнів 1-4 класів (маски в учнів 1-4 класів мають бути у портфелі).

Увага! Вхід здобувачів освіти до приміщення закладу освіти дозволяється при наявності на обличчі захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях і на вулиці. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим!

4. Зустріч учнів 5-11 класів здійснюється у приміщенні закладу освіти біля вхідних дверей медичною сестрою та відповідальними особами (черговими вчителями).

5. Зустріч учнів 1,2 класів здійснюється на території закладу біля вхідних дверей  класним керівником.

6. Сестра  медична оповноважена особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття в дитини, робить записи в Журналі термометрії.

7. Учні 5-11 класів йдуть до навчального кабінету, у якому буде проходити перший урок . Біля навчального кабінету їх зустрічає вчитель.

8.Учні 1-4 класів у супроводі класних керівників ідуть до своїх навчальних кабінетів ( верхній одяг залишають у спеціально відведеному для цього місці).

Особам, які не є учасниками освітнього процесу, а також батькам та особам, які супроводжують учнів, вхід у приміщення школи заборонений!

Здобувачі освіти без захисної маски на обличчі, з ознаками гострої респіраторної хвороби, з температурою понад 37,2 С не допускаються до закладу освіти!

ІІ. Дії чергового вчителя , відповідальної особи

1. Розпочинає роботу о 7:30.

2. Зустрічає разом із медичною сестрою учнів 5-11 класів та візуально оглядають.

3. Відповідає за дотримання гігієнічних норм учнями 5-11 класів на перервах.

4. Виконує свої обов’язки відповідно зони чергування:

– шкільне подвір’я (асфальтований  майданчик перед входом №2, №3, №4  у приміщення закладу освіти; перебування учнів дозволяється за сприятливих погодних умов): слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання учнями 5-11 класів;

в коридорах: слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання учнями 5-11 класів;

– їдальня (згідно графіка харчування): слідкує за дотриманням гігієнічних норм і соціального дистанціювання під час прийому їжі учнями 5-11 класів;– кімната гігієни: слідкує за дотриманням гігієнічних норм учнями 5-11 класів і за тим, щоб не було скупчення здобувачів освіти.

5. Повідомляє сестрі медичній (класному керівникові, адміністрації ліцею) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.

ІІІ. Дії вчителя початкових класів

1. Разом із відповідальною особою зустрічає учнів свого класу відповідно до маршрутів руху.

2. Протягом навчального дня слідкує за дотриманням гігієнічних норм учнями свого класу.

3. Протягом навчального дня проводить моніторинг стану здоров’я учнів, а також організовує регулярну комунікацію з батьками учнів для з’ясування стану здоров’я учнів.

4. Повідомляє сестрі медичній (класному керівникові, адміністрації) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.

5. Організовує питний режим учнів із використанням індивідуального посуду.

6. Перед початком уроків матматики, інформатики та фізичної культури організовано супроводжує учнів до вчителя-предметника, який бере на себе відповідальність за дотримання учнями гігієнічних норм. Після завершення уроків математики, інформатики та фізичної культури вчителі-предметники організовано супроводжують учнів до класного керівника, який бере на себе відповідальність за дотримання учнями гігієнічних норм.

7. Після кожного уроку провітрює приміщення (згідно графіку).

8. Після закінчення навчальних занять виводить учнів на шкільне подвір’я, де на них чекають батьки або особи, які супроводжують учнів, на яких покладається відповідальність за дотримання учнями гігієнічних норм за межами закладу освіти.

ІV. Дії класного керівника

(виконує також учитель початкових класів)

1. Інформує батьків про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби.

2. Надає роз’яснення батькам учнів щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами.

3. Спілкування з батьками проводить переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

4. Проводить роз’яснювальну роботу з учнями щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби.

5. Перед початком занять проводить опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

6. Протягом дня регулярно моніторить та аналізує відвідування занять учнями з метою раннього виявлення захворювань.

7. Інформує батьків та учнів про організацію питного режиму в закладі освіти.

8. Повідомляє сестрі медичній (класному керівникові, адміністрації) про будь-які симптоми гострого респіраторного захворювання, виявлені в учня.

V. Дії вчителя-предметника                              

1. Зустрічає учнів у навчальному кабінеті та слідкує за дотриманням санітарних і гігієнічних норм протягом уроку.

2. Уникає організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями.

3. Слідкує за тим, щоб після закінчення уроку діти організовано покинули навчальний кабінет і забрали свої речі.

4. Після уроку провітрює приміщення.

5. Повідомляє сестрі медичній (класному керівникові, адміністрації) про будь-які симптоми респіраторного захворювання, виявлені в учня.

VІ. Дії учасників освітнього процесу на перерві

1. Учні дотримуються норм соціального дистанціювання на вулиці (за сприятливих погодних умов) або у коридорах  закладу освіти (під час пересування приміщенням використання захисних масок є обов’язковим для здобувачів освіти 5-11 класів і працівників школи).

2. Перебування учнів під час перерви на вулиці обмежене зонами відпочинку:

асфальтована частина шкільного подвір’я перед №2, №3, №4 закладу освіти – зона відпочинку учнів 1-4 класів (перебувають із класними керівниками у зелених класах);

центральна частина подвір’я перед входом №1 закладу освіти – зона відпочинку учнів 5-11 класів.

VІІ. Дії учасників освітнього процесу в їдальні

1. Прийом їжі учнями в їдальні відбувається за таким графіком:

– з 10:00 до 10:20 харчуються учні 1-А,1-Б,2-А,2-Б,4-Б класи;

– з 11:05 до 11:25 харчуються учні 5-А,5-Б,6-А,6-Б класи;

– з 11:50 до 12:00 харчуються учні 3-А,3-Б, 4-А класи;

- з 12:10 до 12:30 харчуються учні 7, 8-А,8-Б, 9, 10, 11 класи.

2. За одним столом одночасно можуть приймати не більше 4 учнів.

3. Учні дотримуються гігієнічних норм до, під час і після прийому їжі.

4. За дотримання гігієнічних норм і соціальне дистанціювання відповідають класні керівники (вимога стосується 1-4 класів) і черговий учитель (вимога стосується 5-11 класів).

5. Після прийому їжі кожною з груп учнів проводиться дезінфекція поверхонь і провітрювання їдальні.

VІІІ. Дії учнів у кімнаті гігієни

1. Учням 1-4 класів рекомендовано відвідувати кімнату гігієни під час навчальних занять.

2. Учням 5-11 класів рекомендовано відвідувати кімнату гігієни під час перерв.

3. Учні під час відвідування кімнати гігієни уникають скупчення та дотримуються соціальної дистанції.

4. Учні дотримуються санітарно-гігієнічних вимог.

ІХ. Дії після завершення освітнього процесу

1. Після завершення занять у 5-11 класах учитель-предметник, який проводив останній урок, слідкує за тим, щоб учні організовано покинули заклад освіти.

2. Наприкінці дня прибиральник службових приміщень проводить миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих засобів, проводить дезінфекції поверхонь парт, стільців, столів, ручок, дверей.

Х. Дії педагогічних працівників при виявленні в учасників освітнього процесу симптомів хвороби

1.У разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання, до приїзду батьків або інших законних представників дитини, здобувачі освіти знаходяться в масках постійно до вирішення питання щодо направлення їх додому чи до закладу охорони здоров’я.

2.До прийняття відповідного рішення необхідно направити здобувача освіти до спеціально відведеного приміщення в супроводі працівника закладу освіти (ним може бути медичний працівник закладу або, в разі відсутності медичного працівника, класний керівник або інший працівник закладу (далі – уповноважена особа), визначений керівником закладу або його заступником) та невідкладно поінформувати батьків (інших законних представників). Переконайтеся в тому, що батьки здобувача освіти знають, як зв’язатися з уповноваженою особою. Ця особа має бути забезпечена стандартними засобами захисту, а також повинна дотримуватися заходів безпеки при догляді за особами з підозрою на COVID-19: носити маску і дотримуватися необхідної дистанції.

У разі, якщо дитина налякана і болісно переживає власний стан, уповноважена особа має заспокоїти дитину і залишатися з нею в окремому приміщенні, що добре провітрюється, не знімати маску і дотримуватися дистанції.

3. У разі виявлення хворого учня під час освітнього процесу керівник закладу освіти має забезпечити виконання таких заходів, як тимчасове обмеження входу до установи та користування приміщеннями.

4.У день виявлення хворого, враховуючи можливих відвідувачів закладу освіти, визначити перелік приміщень, у яких перебував хворий, та забезпечити обмеження їх використання та пересування за маршрутом переміщення хворого.

ХІ. Дії батьків

1. Ознайомитися з нормативними документами щодо попередження та нерозповсюдження коронавірусної інфекції.

2. Кожного ранку здійснювати контроль за загальним станом дитини та проводити термометрію.

3. Забезпечити дитину засобами індивідуального захисту на навчальний день (захисна маска  з розрахунку 1шт. на 3 год перебування у закладі) і питною водою в індивідуальному посуді.

4. У разі виявлення найменших ознак захворювання (нежить, біль у горлі, головний біль, підвищення температури тіла до 37,2°С і вище, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей та інше) зобов’язані залишити дитину вдома.

ХІІ.Дії медичного працівника.

1.Медична сестра або уповноважена особа має надіслати екстрене повідомлення форми 058/о про підозру на інфекційне захворювання до лабораторного центру (відповідного його підрозділу).

2.Медична сестра або уповноважена особа закладу реєструє випадок в журналі реєстрації форми О6О/о.

3.Медична сестра або уповноважена особа телефонує батькам та/або сімейному лікарю, викликає (за потреби) швидку допомогу, після прибуття батьків відправляє з ними дитину додому. За наявності показань для госпіталізації швидка медична допомога доставляє дитину до стаціонару.

4.Медична сестра  або уповноважена особа співпрацює з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування і допомагає їм визначати коло контактних осіб:

·           які разом знаходилися у шкільному транспорті;

·           які знаходилися разом в одному приміщенні (класі);

·           які контактували в побуті.

5.Ніхто з працівників ЗЗСО, у тому числі медична сестра чи уповноважена особа, які опікуються підозрілим випадком або підтвердженим випадком COVID-19, не має права розголошувати імені хворого або того, у кого підозрюють COVID-19, задля збереження лікарської таємниці. Обов’язок закладу освіти — запобігати булінгу та стигматизації у зв’язку з COVID-19.

ХІІІ.Дії керівника ЗЗСО у разі отримання позитивного тесту на SARS-CoV2 у здобувача освіти:

У разі отримання позитивного результату тестування на SARS-CoV2 здобувача освіти необхідно:

·           направити додому на самоізоляцію контактних осіб (клас, групу) (згідно з Додатком 2 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)») на 14 днів.

·           забезпечити позачергове проведення дезінфекції та генеральне прибирання приміщення школи/класу, салону шкільного автобуса тощо;

·           для класу/групи, яка перебуває на самоізоляції, організувати освітній процес за допомогою технологій дистанційного навчання;

·           якщо захворювання на COVID-19 підтвердилося і в контактних осіб, директор школи може прийняти рішення про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання для кількох класів або закладу освіти в залежності від наявності підтверджених випадків в одному чи кількох класах;

·           медична сестра  закладу або уповноважена особа має співпрацювати з епідеміологами лабораторного центру в ході епідеміологічного розслідування.

Якщо на COVID-19 захворів учитель, інший працівник ЗЗСО необхідно:

1.        працівники ЗЗСО, які перебували у контакті з особами, в яких лабораторно підтверджено захворювання на COVID-19, не виходять на роботу та невідкладно звертаються за медичною допомогою;

2.        якщо температура, кашель, нежить у працівника школи з’явилися під час роботи, він має невідкладно залишити заклад освіти і звернутися до закладу охорони здоров’я за медичною допомогою; якщо ж у нього виникли такі небезпечні симптоми, як задишка, частий сухий кашель, біль у грудній клітці, температура, яку складно знизити, виражена блідість чи синюшність шкіри, повторне блювання, необхідно викликати екстрену допомогу, попередивши медиків, що є підозра на COVID-19

У приміщенні, де знаходився хворий вчитель/працівник, слід провести поза графіком провітрювання та дезінфекцію поверхонь.

Інформування учасників освітнього процесу про випадок COVID-19 у ЗЗСО:

Переконайтеся, що працівникам закладу освіти та батькам школярів відомо, що ніхто не має відвідувати школу, якщо у нього температура, кашель, нежить. Переконайтеся, що вони розуміють, що мають залишатися вдома, якщо контактували з хворим.

Попросіть, у разі підозри, контакту чи хвороби на COVID-19 вчителів/працівників школи і батьків учнів повідомляти про це вчителя/медичного працівника/адміністрацію.

Нагадуйте працівникам школи та батькам учнів про особливу небезпеку COVID-19 та необхідність дотримуватися дистанції, регулярно мити руки, уникати скупчення людей, провітрювати приміщення.

Пояснюйте, як можна зменшити стрес: більше спілкуватися з рідними телефоном або онлайн, займатися улюбленими справами.

Порадьте батькам, як зробити родинне помешкання безпечнішим для дорослих та дітей (регулярно дезінфікувати поверхні й провітрювати приміщення).

Закликайте звертатися до лікаря/лікарки телефоном у разі появи небезпечних симптомів.

XIV.Гігієнічні норми для педагогічних працівників

1. Кожен педагогічний працівник зобов’язаний знати процедуру та дотримуватись правил миття та гігієнічної обробки рук антисептичними засобами:

– перед початком роботи;

– після відвідування санвузла (обов’язкова обробка антисептичним засобом);

– після кожного виходу з приміщення групового осередку, харчоблоку тощо та після повернення;

– після чхання, сякання, кашлю, витирання очей, причісування;

– у будь-яких інших випадках контакту в процесі роботи з предметами, які можуть забруднити (контамінувати) руки.

2. Для гігієнічного знезараження рук працівники наносять мінімум 3 мл антисептика на сухі долоні, активно втираючи протягом 30 сек.

ХV. Дезінфекція навчальних і робочих кабінетів

1. Після навчальних занять столи, парти, підлога, дверні пройоми та дверні ручки в навчальних і робочих кабінетах дезінфікуються щодня шляхом розпилення або протирання хлоровмісним дезінфікуючим засобом.

Після дезінфекції проводиться провітрювання з одночасним відкриттям вікон та дверей упродовж 30 хвилин.

  1. Високочастотні контактні поверхні, такі як клавіатура, комп’ютерна миша дезінфікуються щодня розчином, що містить 75% етанолу або протираються дезінфікуючими серветками.

 

ХVІ. Порядок здійснення дезінфекції у разі виявлення хворого

1.Усі ганчірки, що використовувались під час дезінфекції і відходи, що утворилися в процесі дезінфекції, помістити в спеціальний пакет.

2. Зняти одноразовий халат, помити руки з милом;

- зняти рукавички, помити руки з милом;

- зняти окуляри, помити руки з милом;

- зняти маску, помити руки з милом;

- використані одноразовий халат, рукавички, маску помістити в спеціальний пакет.

3. Перевдягнутися після дезінфекції. Провітрити приміщення.

4.Якщо протягом 14 днів після проводження працівником дезінфекції, у нього виникла підвищена температура і респіраторні симптоми, необхідно щоб він залишився в спеціально призначеному місці для ізоляції і проконсультувався з сімейним лікарем.

 

 

 

Директор закладу                                         СНІГУР Н.І.